ARA A PORTADA
-
Sentmenat Els Bombers incrementen les dotacions i mantenen el confinament per l'incendi de Sentmenat Jan Cañadell Puigmartí | Aleix Pujadas Carreras
-
-
-
Sabadell La primera cirurgiana plàstica pediàtrica del Parc Taulí: "Abans havíem de derivar alguns casos a altres hospitals" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Quan la calor fa quedar-se a casa: "Busques sempre l’ombra i intentes sortir només quan ja baixa el sol" León Guerrero
- La vacuna fa caure la mitjana d’edat dels pacients amb Covid
Publicat el
15 de març de 2021 a
les 13:54
Actualitzat el
15 de març de 2021 a les
15:29
Aquest dilluns han entrat en vigor les darreres mesures del Procicat, que relaxen una mica les restriccions que imperaven fins ara. Un dels canvis més notoris és en el confinament perimetral, ja que a partir d'ara, i com a mínim fins al 28 de març, està permesa la mobilitat per tot Catalunya, sigui pel motiu que sigui. Ara bé, només es pot sortir de la comarca amb la bombolla de convivència. Què vol dir això?
Una bombolla de convivència és el grup de persones que viuen en el mateix domicili. Així doncs, es poden moure lliurement per tot el territori català des d'aquest dilluns. En qualsevol cas, els Mossos recomanen dur una declaració d'autoresponsabilitat al damunt.
Més enllà del certificat d'autoresponsabilitat, però, els Mossos poden demanar més documents en els controls de mobilitat per tal d'assegurar-se que qui es mou és una unitat de convivència. Les persones que viatgen, doncs, poden presentar el DNI; el llibre de família; un contracte de lloguer o certificats de convivència.
Per altra banda, no hi ha impediments perquè les persones viatgin soles per Catalunya. És per això que no està permès que quatre amics de Sabadell viatgin junts fins a un municipi de fora del Vallès Occidental, però res no els impedeix que s'hi desplacin per separat i allà s'hi trobin.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Joan Mena (Comuns): "Catalunya disposa d'uns comptes que reforcen els serveis públics"
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell