ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
L'Aeroport de Sabadell creix més d'un 30% en nombre d'operacions respecte a l'abril del 2019
Sabadell
- Nova guia d’acollida per persones nouvingudes
Publicat el
12 de maig de 2021 a
les 11:46
Actualitzat el
13 de maig de 2021 a les
10:42
L'Aeroport de Sabadell es consolida com un dels aeròdroms d'arreu de l'estat amb major activitat no comercial amb 4.447 operacions durant el mes d'abril. Una xifra que, comparada amb l'abril de fa dos anys, significa un augment del 32,1%, segons dades publicades per Aena. Respecte a l'any passat el creixement ha estat del 1768,5%, que s'explica pel context de confinament domiciliari que es va viure durant la Setmana Santa d'aleshores.
Tot i l'arribada de la pandèmia de la Covid-19 ara fa un any i escaig, es demostra la bona salut de l'aeròdrom de la ciutat, que any rere any continua creixent en nombre d'operacions, situant-se entre els sis primers aeroports d'arreu del territori espanyol amb més volum d'operacions. Les diverses escoles de formació i les operacions dels serveis d'emergència, són les principals activitats de l'aeròdrom.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?