ARA A PORTADA
-
Roger Padrós farà un avançament del nou disc a la festa de Sant Jordi del Diari de Sabadell Redacció
-
-
-
Dues veïnes de Sabadell, a judici contra la Sareb: "Reclamen 3 milions a cadascuna i no volen arribar a cap acord" Marta Ordóñez
-
La Plataforma Vàlua presenta la tercera edició de la Mostra d'Entitats: "Hi esperem molta gent" Jan Cañadell Puigmartí
Sabadell vol comprar 6 autobusos elèctrics i 7 d'híbrids per renovar la flota de TUS
- Manel, Dàmaris Gelabert, Clara Peya i Xiula, a la Marató de Suma de Castellar del Vallès
Publicat el
14 de desembre de 2021 a
les 19:33
Actualitzat el
15 de desembre de 2021 a les
11:10
Els autobusos de la TUS rondaran per la ciutat fins al 2032. L'Ajuntament de Sabadell, a través del ple municipal de desembre, ha donat llum verda a la darrera pròrroga del contracte amb la cooperativa de transport, que esgotarà la concessió després de 50 anys de servei. Fins a arribar a la data esmentada, el Govern de Marta Farrés ha expressat la intenció "de posar les bases de la transició energètica cap a un nou model de mobilitat a la ciutat".
De fet, el tinent d'alcaldessa i regidor de Seguretat i Mobilitat, Jesús Rodríguez, ha aprofitat la sessió plenària per anunciar que s'està treballant per adquirir 6 autobusos elèctrics i 7 d'híbrids més.
Tots els grups municipals han votat a favor de la pròrroga de deu anys del contracte amb la TUS. Rodríguez l'ha justificat al·legant que s'ha valorat el servei prestat i s'ha d'efectuar un estudi comparatiu amb el servei d'autobusos a 38 ciutats, "amb conclusions positives per als interessos Sabadell". Alhora, ha assenyalat que, fins a l'any 2032, preveuen pagar un import de 56 milions d'euros pel servei.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més equips i hores d'atenció per gestionar la regularització de migrants a Sabadell
-
Sabadell
Si vius a La Creu Alta i tens entre 50 i 69 anys t'arribarà una carta de Salut
-
Sabadell
L'arquitectura vallesana inaugura una nova seu conjunta a Terrassa
-
Sabadell
Els veïns del barri de Sol i Padrís alerten per segon dia consecutiu de la presència de porcs senglars
-
Sabadell
Presenten el llibre 'El riu Ripoll de cap a cap': una guia per resseguir-lo fins al mar
-
Sabadell
Miki Núñez explica com és la relació amb Laura Escanes: "Que pensin el que vulguin"