ARA A PORTADA
-
Roger Padrós farà un avançament del nou disc a la festa de Sant Jordi del Diari de Sabadell Redacció
-
-
-
Dues veïnes de Sabadell, a judici contra la Sareb: "Reclamen 3 milions a cadascuna i no volen arribar a cap acord" Marta Ordóñez
-
La Plataforma Vàlua presenta la tercera edició de la Mostra d'Entitats: "Hi esperem molta gent" Jan Cañadell Puigmartí
VÍDEO | Els carters reials recolliran les vostres cartes amb patinet elèctric per Sabadell
- Manel, Dàmaris Gelabert, Clara Peya i Xiula, a la Marató de Suma de Castellar del Vallès
Publicat el
15 de desembre de 2021 a
les 13:44
Actualitzat el
15 de desembre de 2021 a les
13:55
Aquesta setmana us podeu trobar amb els carters de l'ambaixador reial als barris voltant pels carrers de Sabadell. Enguany, estaran recollint els desitjos i peticions dels més petits a tres barris: a la Creu de Barberà, Concòrdia-Can Rull i la Roureda.
De dilluns 27 al dijous 30, els carters recolliran els desitjos dels més petits de 17.30h a 20h. Divendres 31, l'horari serà de 17h a 19.30h. De l'1 al 4 de gener, de 17.30h a 20h i, els primers dies de gener, també es podran visitar durant el migdia, de 12h a 14h. On? Els carters es trobaran al centre cívic de la Creu de Barberà, a l'Estació del Trenet del Parc de Catalunya i a LaSala Miguel Hernández. "Us hi esperem a tots", diuen els carters.
Els carters, sobre patinets elèctrics, han volgut passar per la seu del Diari de Sabadell per enviar un missatge als nostres lectors:
Notícies recomenades
-
Sabadell
Més equips i hores d'atenció per gestionar la regularització de migrants a Sabadell
-
Sabadell
Si vius a La Creu Alta i tens entre 50 i 69 anys t'arribarà una carta de Salut
-
Sabadell
L'arquitectura vallesana inaugura una nova seu conjunta a Terrassa
-
Sabadell
Els veïns del barri de Sol i Padrís alerten per segon dia consecutiu de la presència de porcs senglars
-
Sabadell
Presenten el llibre 'El riu Ripoll de cap a cap': una guia per resseguir-lo fins al mar
-
Sabadell
Miki Núñez explica com és la relació amb Laura Escanes: "Que pensin el que vulguin"