ARA A PORTADA
Comencen les obres per unir les places de Montserrat Roig i del Mestre Planas
Sabadell
Està previst que durin tres mesos i permetran guanyar zones verdes i il·luminació
- Sabadell subvenciona la formació de 60 joves en restauració i community manager
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
01 de febrer de 2022 a
les 10:42
La unió de les places de Montserrat Roig i del Mestre Planas, a l'Avinguda-Eixample, ja ha començat. Les obres s'han posat en marxa aquest dilluns, 31 de gener, i està previst que durin tres mesos, de manera que si es compleixen els terminis acabaran a finals d'abril. Aquesta obra està pressupostada en pràcticament 400.000 euros.
El projecte preveu convertir el tram del carrer de Calvet d'Estrella que les separa en una plataforma única. Així, el pas d'una plaça a l'altra serà sobre la mateixa vorera i no hi haurà desnivell. La reforma també preveu guanyar 580 metres quadrats de zona verda, hi haurà 10 arbres nous d'un total de 17 i es millorarà la il·luminació.
Els jocs infantils s'unificaran a la banda de Mestre Planas, el monòlit d'homenatge a les víctimes del nazisme es desplaçarà uns metres i la llamborda 'Stolpersteine' d'Antonio Aguilar serà retirada i posteriorment instal·lada al portal del domicili on va viure, un cop ara ja se n'ha sabut l'adreça.
La urbanització es fa en el tram comprès entre l'avinguda de Barberà i el carrer de Fra Luis de León. Els itineraris de pas alternatius per a vehicles són pels carrers de Brutau i Calders.
https://www.diaridesabadell.com/2022/01/26/obres-montserrat-roig-mestre-planas-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell