ARA A PORTADA
L'enginyeria IDP, Carlos Garriga i GRAU SA, guardonats amb els premis Cambra 2024
Els guardons es lliuraran el dijous 24 d'octubre a la Fira Sabadell, en un acte amb més de 300 persones del sector empresarial de la comarca
- L'enginyeria IDP, Carlos Garriga i GRAU SA, guardonats amb els premis Cambra 2024
Publicat el
18 d’octubre de 2024 a
les 13:53
Actualitzat el
18 d’octubre de 2024 a les
14:06
El pròxim dijous, 24 d'octubre, se celebrarà una nova edició dels Premis Cambra Sabadell a la Fira Sabadell. El Grup IDP, amb seu a Sabadell, rebrà el reconeixement al Mèrit Empresarial. Carlos Garriga Sels, president de Grupo Mikalor, serà premiat per la seva trajectòria personal i empresarial. Joan Grau i la seva neta, Sílvia Grau, de GRAU, SA recolliran el premi atorgat a la Longevitat Empresarial.
Els Premis Cambra 2024 giraran entorn de la relació entre la regla de Sant Benet i l'acceleració d'startups, amb les intervencions del P. Ignasi M. Fossas i Eli Martínez. Sheila Alen moderarà l'acte.
El president de la Cambra de Comerç de Sabadell, Ramon Alberich, ha destacat que "aquests premis són una oportunitat per compartir idees, establir col·laboracions i celebrar els èxits aconseguits. Un espai de trobada per les persones que, amb la seva dedicació i esforç diari, contribueixen a l’èxit de les nostres empreses".
L'acte estarà presidit pel Conseller de Treball i Empresa de la Generalitat de Catalunya, Miquel Sàmper, i serà patrocinat per diverses entitats, com Banc Sabadell. Hi assistiran més de 300 persones entre empresaris, alcaldes i representants del sector polític, econòmic, social i d’institucions de Sabadell i de la comarca.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La nova planta de Mikalor a Sabadell, al 100% operativa
-
Diners
La retribució anual creix un 3,2% de mitjana
-
Diners
La Cambra de Comerç accelerarà 10 startups tecnològiques a través del programa Impulsa Startup
-
Diners
Banc Sabadell s'uneix a Qivalis, el consorci de bancs europeus que llançarà una nova 'stablecoin' vinculada a l'euro
-
Diners
Eduardo Elizalde (Laboral Kutxa): "No obrim una oficina; obrim una nova porta per a les famílies i les empreses de Sabadell"
-
Diners
Front comú per impulsar la competitivitat de la indústria a Sabadell