ARA A PORTADA
-
Sabadell Avís de calor extrema a Sabadell i el Vallès durant les pròximes hores Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sentmenat Els Agents Rurals confirmen l'origen de l'incendi forestal de Sentmenat Jan Cañadell Puigmartí
-
Esports FOTOS | Eufòria a Sabadell amb la classificació d'Espanya per a la final del Mundial Redacció
-
Sabadell Conviure amb una colònia de ratpenats (vius i morts) a casa: "L'olor és insuportable, però és espècie protegida i no podem tocar-los" Marta Ordóñez
- Troben un tram de la muralla de 700 anys d’antiguitat
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
21 de gener de 2021 a
les 10:00
Actualitzat el
21 de gener de 2021 a les
12:42
L'OAR Gràcia femení està acostumat a lluitar al fil de la navalla, com passa aquesta temporada a la Divisió d'Honor Plata. Competir davant rivals amb més pressupost i potencial esportiu, suposa un autèntic repte per un equip integrat per una majoria de joves jugadores, algunes encara en edat juvenil. Al capdavant de la nau trobem la Carol Carmona, exjugadora del Castelldefels i el Sant Vicenç que sempre ha tingut ànima d’entrenadora. En els dos clubs compaginava la seva aportació a la pista amb la banqueta d’equips de base.
Curiosament, fa dos anys va conquerir, dirigint el cadet femení del Sant Vicenç, el títol de Catalunya a la pista de l’OAR Gràcia després d’eliminar l’amfitrió a semifinals. Llavors ja sabia que entrenaria el sènior B gracienc la temporada 19/20 i també feia d’ajudant en el primer equip, a Lliga Catalana. Aquesta temporada ha fet el salt. Després de l’aturada per la Covid-19, l’OAR va acceptar la proposta federativa per tornar a la Divisió de Plata i el seu gran objectiu és la permanència. Ara es troba fora de la zona de perill, però les diferències són mínimes i caldrà patir fins a final de temporada. “Ho hem d’afrontar amb aquesta mentalitat. Sabem que perdrem molts partits, però cal mantenir intacta la il·lusió i això és el que vull transmetre a les jugadores”, explica la Carol.
A la primera volta, l’equip ha combinat actuacions molt destacades amb altres decebedores, com la de la passada jornada a Sant Joan Despí, on només va ser capaç de marcar 13 gols. “Tenim un equip molt jove i hi ha situacions que ens afecten més. No és normal fer 13 gols després de crear 40 accions ofensives. Així és difícil competir. Va ser com una cadena d’errades que afecten psicològicament i caldrà treballar-hi perquè no torni a passar una cosa així”. De totes maneres, la Carol Carmona es queda amb la bona imatge “davant rivals molt superiors. Hem demostrat que podem competir molt bé si millorem aspectes individuals defensius i prenem decisions correctes a l’hora d’atacar. Cal ser més resolutius”.
Vestidor molt alegre
La Carol es considera una entrenadora “molt competitiva i perfeccionista” que li agrada parlar amb les jugadores per corregir errades i millorar constantment. “Estic sempre disposada a parlar i trobar la tecla per aconseguir el màxim rendiment”, explica. Tampoc vol que l’equip s’obsessioni amb la permanència. “Encara queda gairebé tota la segona volta i caldrà gestionar molts moments difícils. Hem d’anar partit a partit i jo estic convençuda que continuarem a la categoria. Les noies em diuen que ens salvarem. La veritat és que tenim un gran ambient i l’equip desprèn alegria. Això és molt positiu i em transmet confiança”. El pròxim partit serà contra el Gavà, un rival directe, que ara es troba tres punts per sobre a la taula. “El vam guanyar a la pretemporada i ara ho podem tornar a fer. La clau serà defensar molt bé”, subratlla.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | Doble campionat d'Espanya de natació artística pel CN Sabadell
-
Esports
José Luís Català: del filial perico a viure la seva segona etapa amb el CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell presenta Miki Codina i Alain Ribeiro: "És una responsabilitat defensar aquest escut"
-
Esports
Germans i campions d'Espanya la mateixa temporada: "Confiem molt en les capacitats de l'altre"
-
Esports
FOTOS | Primer entrenament amb els protagonistes de l'ascens de tornada i les noves cares: "Volem guanyar-nos el respecte i ser fidels als nostres principis"
-
Esports
Pere Pons és nou jugador del CE Sabadell