ARA A PORTADA
- Cel serè al llarg del cap de setmana
Publicat el
25 d’octubre de 2019 a
les 13:51
Actualitzat el
25 d’octubre de 2019 a les
14:15
La vintena de veïns de Ca n'Oriac de Sabadell desallotjats dimecres no podran tornar a casa seva aquest divendres, com s'havia previst inicialment. Tot i que la Policia Municipal ha aixecat el precinte de l'immoble, situat al número 1 del carrer Peñalara, les condicions dels habitatges encara no són les òptimes per fer-hi vida per l'alt nivell d'humitat que hi ha, que de retruc impedeix tornar a fer la connexió amb la xarxa elèctrica.
Operaris municipals han treballat aquests darrers dies per desembossar les canonades de l'immoble i el terrat, a la vegada que la comunitat està fent les gestions necessàries per fer les reparacions a l'edifici. Això suposarà tornar a posar el guix caigut a sostres i parets, repintar i sobretot revisar el sistema elèctric, que s'ha vist afectat per les filtracions d'aigua. En tot moment, l'Ajuntament apunta que s'està acompanyant els veïns en les gestions.
Per aquest motiu, si bé els veïns poden tornar a les cases, no s'hi pot fer vida normal. Del total de 19 desallotjats, l'Ajuntament ha reallotjat vuit persones a hostals de la ciutat, mentre que la resta es troba a casa de familiars.
https://www.diaridesabadell.com/2019/10/23/bloc-pisos-pluja-ca-noriac-sabadell-estructura/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?