ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
- Foment encarrega un estudi sobre les actuacions necessàries a l'AP-7 amb la fi dels peatges
Publicat el
07 de novembre de 2019 a
les 18:40
Actualitzat el
08 de novembre de 2019 a les
13:50
La candidata número 2 de Junts per Catalunya al Congrés dels Diputats, Míriam Nogueras, celebra les decisions de Bèlgica i el Regne Unit, que en les darreres hores han negat l'extradició dels exconsellers Clara Ponsatí, Toni Comín i Lluís Puig, seguint la petició de les euroordres de Pablo Llarena. Nogueras ho ha dit aquest dijous a Sabadell, on ha participat en un contacte de campanya amb la premsa amb la portaveu de Junts per Sabadell, Lourdes Ciuró.
"Nosaltres sóm els del president Puigdemont, l'enemic número 1 de l'Estat espanyol", ha expressat Nogueras, que ha considerat que Espanya està perdent "les batalles" contra els membres de l'antic executiu que es troben a l'exili. La candidata ha aplaudit la decisió de la justícia belga de deixar en llibertat aquest mateix dijous Comín i Puig després de declarar, fet que passa després que ahir el Regne Unit també negués l'extradició de Ponsatí davant d'una euroordre que va considerar "desproporcionada", una valoració que posteriorment va rebaixar: "Caldria saber què ha passat", considera Nogués, davant d'una possible trucada feta des d'Espanya.
És per això que Nogueras posa en un mateix pla Espanya i Turquia, amb la diferència, afirma, que a Turquia "s'hi va fer una llei i es va debatre", ha assegurat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?