/ CEDIDA[/caption]
ARA A PORTADA
- Carme Forcadell podrà continuar sortint cada dia de la presó tot i el recurs de la Fiscalia al Suprem
Publicat el
23 d’octubre de 2020 a
les 15:40
Actualitzat el
23 d’octubre de 2020 a les
15:43
Propietaris de bars i restaurants i centres d'estètica de Ca n'Oriac s'han manifestat en contra de les mesures restrictives repartint al c arrer gel hidroalcohòlic. "Ho fem com a protesta per les restriccions als sectors", explica el propietari del bar La Parada de Ca n'Oriac, que assegura que "s'han pres sempre totes les mesures sanitàries". La manifestació tindrà lloc cada dilluns al llarg de l'avinguda de Matadepera.
"A l'hostaleria, centres d'estètica i de tatuatges ho hem fet bé, no s'ha demostrat que s'hagin produït contagis als nostres establiments", reivindicaven els manifestants, que posen de manifest que els sectors estan "molt afectats". "És una cadena: no només perdem nosaltres, també proveidors", sostenen.
Els bars i restaurants de Catalunya no poden obrir per l'aplicació de les noves mesures per evitar la propagació del coronavirus. Només es pot aixecar la persiana per servir productes que no es consumeixin al lloc o per fer enviaments a domicili. Com a mínim, aquesta mesura es mantindrà fins a final de mes.
[caption id="attachment_156975" align="aligncenter" width="563"]
/ CEDIDA[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
/ CEDIDA[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell