ARA A PORTADA
-
Sabadell El calvari dels ratpenats en un domicili de Sabadell arriba al final: "Si tot va bé, la setmana que ve s'acaba" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Conviure amb una colònia de ratpenats (vius i morts) a casa: "L'olor és insuportable, però és espècie protegida i no podem tocar-los" Marta Ordóñez
-
-
Badia del Vallès El Mago Pop agafa idees a la NASA per preparar el seu nou espectacle Marc Béjar Permanyer
-
Esports "Les finals hi són per guanyar-les i l'afrontem amb molta il·lusió" Sílvia Fernández Sequero
- Els sabadellencs de més de 40 anys es poden vacunar sense cita al punt mòbil del Mercat de Zona Hermètica fins a les 14 h
Publicat el
10 de juliol de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
10 de juliol de 2021 a les
00:08
Comerços del Centre de Sabadell i de Ca n’Oriac porten les rebaixes a peu de carrer. Una trentena de botigues de la ciutat han muntat una parada en una iniciativa impulsada per l’associació Sabadell Comerç Centre i Ca n’Oriac Comerç que s’allargarà fins avui dissabte. “És un outlet als carrers de la ciutat”, destaca Josep Maria Porta, president de l’associació del Centre, que cada any aplega una quarantena de botigues.
Enguany, però, s’hi han sumat menys comerciants: 12 al barri de Ca n’Oriac i 19 al Centre. Fonts de Sabadell Comerç Centre destaquen que la pandèmia ha desincentivat la campanya: “Hi ha botigues que no s’hi han volgut instal·lar a causa de la situació epidemiològica”. Porta assegura que aquesta campanya “és una iniciativa perquè el client tingui més al seu abast el producte” i afegeix que és una iniciativa per acabar amb l’estoc de la temporada, amb rebaixes “molt suculentes”, i que “estimula les vendes”.
Hi coincideix el president de Ca n’Oriac comerç, Miguel Tello, que destaca que els comerços guanyen visibilitat: “Es busca potenciar la venda per impuls. No cal que el client entri a la botiga, s’ho troba de cara”, assegura. En el cas de Ca n’Oriac, les botigues tornaran a sortir al carrer el 23 i 24 de juliol.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Veïns valoren amb pros i contres els primers dies dels nous aparcaments
-
Sabadell
El carrer de la Borriana, afectat per diverses obres
-
Sabadell
Cinc rutes per seguir fent esport a Sabadell tot i les restriccions de la pesta porcina
-
Sabadell
Organitzen visites guiades per conèixer el patrimoni arquitectònic local
-
Sabadell
Sabadell sona bé en alemany
-
Sabadell
Reclamen una neteja de l’entorn de la Torre d’en Feu