ARA A PORTADA
-
Termòmetres a "més de 30 graus" a aules de Sabadell: "Hi ha alumnes marejats" o "hem trucat algunes famílies perquè els vinguin a recollir" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Multat amb 400 euros per una capsa de cartó amb el seu nom: “La vaig deixar a dins del contenidor” Marta Ordóñez
-
Denuncien que cada cap de setmana gent irromp a l'escola Concòrdia a destrossar i robar mobiliari Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Veïns de Covadonga pressionen per frenar el trànsit de pas: "No volem ser una drecera" Marta Ordóñez
-
Sabadell destina 165.000 euros a projectes d'inclusió social per a persones amb discapacitat
L'Ajuntament destinarà ajudes a associacions i entitats que impulsen la igualtat i l'accés a les persones amb discapacitat
- El barri de Sant Julià celebra la seva Festa Major amb la música com a protagonista
Publicat el
11 de juliol de 2022 a
les 18:33
Actualitzat el
11 de juliol de 2022 a les
18:35
L'Ajuntament de Sabadell ha aprovat aquest dilluns l'atorgament d'un total de 165.000 euros en forma de subencions destinades a l'àmbit de d'acció social. Així, les ajudes aniran tant a entitats dedicades a projectes que promouen l'autonomia de persones amb discapacitat com a aquelles que treballen fomentant la inclusió social.
El teixit d'entitats es dividirà en dos grans grups en funció de la seva tasca social. La primera branca, formada per 15 associacions, rebrà una subvenció per valor de 100.000 euros per l'impuls d'activitats que incentivin l'autonomia de diferents col·lectius de persones amb discapacitat.
Entre elles hi ha Fundació Els Xiprers, Associació de Persones Sordes de Sabadell, Fundació Privada Tutelar Família i Societat, Atendis, Xaloc, Adells, Obrir-se al món, Grandalla, L’Estel – Associació pro Persones en risc d’exclusió social, Andi, Associació Asperger, Cipo, Associació Esportiva Can Deu, Avan i Xalest.
La segona branca, per valor dels 65.000 euros restants, servirà per subvencionar aquelles entitats i fundacions que treballen específicament en la inclusió.
En aquest cas les associacions beneficiàries són la Fundació Privada Cerma Acoge, Fundació Main, Associació Ningú Sense Sostre, Associació Colors del Món, Fundació Privada Idea, Associació d’Acció Solidària Eulàlia Garriga, Associació Juvenil Esquitx, Actuavallès, Êthos i Associació Esportiva Can Deu.
D'aquesta manera, el consistori subvenciona entitats i associacions que treballen en el foment de la igualtat d’oportunitats, l’accessibilitat universal i l’equitat d’accés als recursos d’oci i lleure.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Francesc Bartolomé continuarà al capdavant de l'Agrupació de Pessebristes
-
Sabadell
Ferit un home que ha caigut sobre una pèrgola en un domicili del Centre de Sabadell
-
Sabadell
Què cal fer si vols agafar Rodalies amb un grup de més de 15 persones?
-
Sabadell
FOTOS | La festa major de l’Esplai Xivarri celebra el seu 51è aniversari amb una jornada plena d’activitats
-
Sabadell
Nostra Llar confirma el seu bon moment amb una Festa Major cada cop més multitudinària
-
Sabadell
La 'Cruz de Mayo' omple la masia de Can Rull en una tarda de devoció