ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
La Primitiva deixa més d'un milió d'euros a Sabadell
Sabadell
En l'últim any, l'administració sabadellenca ha repartit més d'11 milions d'euros
- La Primitiva deixa més d'un milió d'euros a Sabadell
Publicat el
12 d’agost de 2023 a
les 18:02
Actualitzat el
12 d’agost de 2023 a les
18:01
Premi i dels grossos a Sabadell. El sorteig de la Primitiva d'aquest dijous, 10 d'agost, va somriure a la nostra ciutat. L'única butlleta encertant de primera categoria -6 encerts- va ser validada a l'Administració de Loteries número 8 de la ciutat, situada al passeig d'Espronceda, al número 36.
El premi supera el milió. Concretament, la xifra que s'ha endut l'afortunat és d'1.190.850,01 euros després que en el sorteig apareguessin els números 10, 17, 20, 25, 28 i 42, coincidint amb la butlleta del premiat. En cas d'haver encertat també el reintegrament, la xifra hauria pujat fins a més enllà dels 6 milions.
Curiosament, aquest any no és el primer premi gros que es reparteix a l'administració situada al passeig d'Espronceda. El passat mes de març, la pluja de milions va ser encara més espectacular: 10.947.605,94 euros. La xifra impressiona només de llegir-la. Aquest és el premi que es va repartir en el Sorteig de la Loteria Primitiva celebrat el dia 2 de març, amb una única butlleta premiada de Categoria Especial, també a Sabadell.
https://www.diaridesabadell.com/2023/03/03/premi-loteria-primitiva-sabadell-milions-euros/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?