ARA A PORTADA
-
-
L'A.V. dels Safareigs de la Font Nova celebra una Festa de la Primavera marcada per les seves reivindicacions veïnals Redacció
-
Oriol Junqueras: "Hem d’apostar per un país que no sigui només radial. Catalunya és molt més que Barcelona" Albert Acín Serra
-
La Fundació Banc Sabadell dona 5 milions d'euros per transformar la plaça del Gas en el Centre de Cultura Guillem Plans Roca
-
El Sabadell vol donar un cop d'efecte al Collao
- Marta Romance es proclama campiona d'Europa sub-23 de duatló a Bilbao
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
17 de setembre de 2022 a
les 12:00
Actualitzat el
16 de setembre de 2022 a les
18:46
Nou examen. Després de sumar la primera victòria de la temporada, el Sabadell vol confirmar la bona línia donant un cop d'efecte en un dels camps considerats més complicats de la categoria com El Collao davant el CD Alcoyano, aquest diumenge (19.30 h). Gabri Garcia encara no podrà comptar amb Sergi Altimira, però debutarà el capità César Morgado en la convocatòria.
Quan toca viatjar al Collao sempre ens venen al cap els mateixos conceptes: estadi mític, futbol d'abans, ambient calent... Però no deixa de ser un partit i el Sabadell ha demostrat que és possible jugar bé i guanyar-hi. Qui no recorda l'exhibició de la temporada 10/11 amb un Juanjo excels i un Isaac Cuenca demolidor? Doncs el Sabadell de Gabri també té una idea clara de joc i si sap adaptar-se a les circumstàncies, pot fer mal. No es podran repetir les facilitats del Nou Castàlia per aspirar a un bon resultat. El Collao sempre és un examen i superar-lo amb nota significaria una nova glopada de confiança i credibilitat pels arlequinats.
Després de l'allau de rotacions de la setmana passada, Gabri Garcia destaca l'actitud dels seus homes aquesta setmana. "Els que no van jugar davant el Cornellà van fer dilluns el millor entrenament de la temporada i aquest és el camí". Encara que augura "alguns canvis", el tècnic arlequinat sembla que no variarà massa l'onze per enfrontar-se al CD Alcoyano. Entén que les característiques de l'escenari i el rival "no ens haurien de condicionar. Nosaltres tenim una idea de joc i l'hem de mantenir. No podem estar entrenant durant tres mesos uns aspectes i ara fer-ho tot diferent. Després, dins d'aquesta idea hem de saber adaptar-nos a les circumstàncies i tenir la maduresa per no posar-nos nerviosos".
És conscient de les virtuts del rival. "Es tracta d'un equip molt sòlid i té jugadors amb molta experiència. Mai perd la calma i porta el partit a on vol. Per això serà vital saber defensar aquest joc amb els nostres arguments i tenir consistència. En un partit sempre es produeixen errors, i en continuarem fent, però intentarem que no siguin els mateixos", en referència al partit del Nou Castàlia.
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell afronta la primera de les sis finals per lluitar el primer lloc
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell certifica la tercera posició de la lliga amb un triomf en el derbi
-
Esports
Més d'una vintena de reconeixements amb accent sabadellenc a la Diada de la Natació Catalana 2026
-
Esports
El Cercle Sabadellès escalfa motors a les portes del seu quart Torneig Internacional ITF de tennis
-
Esports
Rodrigo Escudero: "La derrota de fa dues setmanes va servir per alertar-nos, més encara, que cal afrontar tots els partits de la millor manera"
-
Esports
"Al començament, arbitrar era com anar a Disney": la vida de David Medié després del xiulet