ARA A PORTADA
-
-
L'Esplai Can Colapi celebra el seu 30è aniversari amb una gran festa que reuneix prop de 500 persones Redacció
-
Les adopcions d'animals a Sabadell freguen màxims, però la protectora tem un estiu complicat Marta Ordóñez
-
-
FOTOS | La festa major de l’Esplai Xivarri celebra el seu 51è aniversari amb una jornada plena d’activitats Redacció
Álex Gonpi i la competència en l'atac del Sabadell: "La clau és que tenim un vestidor molt sa i serà bona"
- Álex Gonpi i la competència en l'atac del Sabadell: "La clau és que tenim un vestidor molt sa i serà bona"
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
20 de novembre de 2024 a
les 19:04
Actualitzat el
22 de novembre de 2024 a les
17:42
La victòria a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio va permetre al Sabadell recuperar el lideratge, beneficiat per l’empat del Lleida a l’Olímpic egarenc. De totes maneres, el vestidor arlequinat manté la prudència, com explica Álex Gonpi: “De portes endins, sabem quin és el gran objectiu de la temporada. Ara estem bé, en una excel·lent posició i una dinàmica positiva, però també sabem que vindran moments complicats i caldrà estar tots units per tirar endavant”.
El davanter barceloní és un dels futbolistes que ha participat en els onze partits disputats, 7 com a titular, però també ha estat dels més substituïts. “Estic content de tenir aquesta regularitat i no patir lesions. Penso que he fet un pas endavant per treballar en l’equip, com em demana l’entrenador, però també vull aportar més a títol individual en l’aspecte ofensiu, fer gols i donar assistències als companys”. De moment, té registrat una única diana, un golàs això sí, contra l’Andratx.
La competència és ferotge a la zona ofensiva i ara augmentarà amb la tornada de Peque Polo. Gonpi mostra el cantó més solidari: “A totes les posicions hi ha competència i això serà bo per a l’equip. La clau és que tenim un grup molt sa i significa un orgull gaudir d’aquests companys. Tots volem jugar, però ens alegrem que marqui Javi o torni Peque”.
El calendari fa pujada i s’intensificarà la setmana que ve amb el duel pendent a Alzira i la visita a la Penya Deportiva, tot abans del derbi. “Serà una setmana molt exigent, amb rivals difícils. És una categoria molt igualada i els resultats ho demostren. El Mallorca B va guanyar al Sant Andreu i aquest va ser golejat a Cornellà i ens va guanyar a nosaltres... Cada partit és una història diferent”. Per cert, el duel pendent entre Elche Ilicitano i Sant Andreu, disputat aquest dimecres, va acabar 1-1 i ara ambdós sumen 18 punts. Un bon resultat pel Sabadell.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Mor Miquel Arroyos, expresident del CE Sabadell entre 1996 i 2002
-
Esports
El CN Sabadell cau davant el CN Atlètic-Barceloneta en l’adeu de Quim Colet i els mariners conquereixen la lliga
-
Esports
El CE Sabadell es complica la vida amb una derrota clara a l'Alfredo Di Stéfano
-
Esports
Jordi Marín: "No m'hauria imaginat mai tot el que he viscut al CN Sabadell"
-
Esports
FOTOS | Reconeixement a l'històric júnior del Sabadell BQ Vallès
-
Esports
El CE Sabadell visita el Real Madrid Castilla en la primera batalla per tornar al futbol professional