“Hem tingut reserves, però ara per ara va tranquil·let”, diu Clara BarcelóHi coincideix Clara Barceló, de Vuket, al carrer Torras i Bages. “Ningú del sector és optimista”. L’època és dolenta, exposa, ja que molta gent està de vacances. I les restriccions de Barcelona, tot eliminant les parades del passeig de Gràcia, fan un efecte d’arrossegament. “Hem tingut algunes reserves, però ara per ara va tranquil·let”, sosté, tot esperant que remunti en el darrer moment. Tot i així, ambdues floristes han preparat diferents dissenys de rosa, des de moderns a més rústics.
ARA A PORTADA
-
VIDEO | El vent arrenca la vidriera d’una casa de Sabadell: "No sabem com passarem la nit" Marta Ordóñez
-
VÍDEO | Arbres caiguts, despreniments de murs i desenes d'afectacions a Sabadell per les ventades Marc Béjar Permanyer | Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Un veí denuncia el comportament d’un conductor de bus per un incident amb el seu fill: "No es pot permetre!" Jan Cañadell Puigmartí
Les floristeries esperen vendre almenys el 10% d’un Sant Jordi normal
- El Suprem revoca el 100.2 a la sabadellenca Carme Forcadell
Publicat el
22 de juliol de 2020 a
les 23:59
Actualitzat el
22 de juliol de 2020 a les
20:43
“No ens salvarà la vida”, diu Carlota Segalà, “però sí que cal salvar les tradicions”. La florista Segalà, del carrer de la Borriana sosté que calia donar l’opció de tenir rosa de Sant Jordi “a les persones que a l’abril no van poder tenir-la”.
Però reconeix que el fet de no poder fer festa al carrer redueix l’impacte: “Estem espantats”. Fruit d’aquest sentiment són les limitades expectatives: “Hem comprat molta menys flor, potser el 10% o 15% d’un Sant Jordi normal”. I és que Segalà explica la dificultat d’un producte efímer: “Has de clavar la xifra. No és que sigui una inversió gaire gran, però si no les vens, te les menges”.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Ven'nus: "Al 'backstage' hi ha més alcohol que amor"
-
Cultura i oci
L'escriptor Toni Mata guanya el XV Premi Carlemany amb l'obra 'El centre del món'
-
Cultura i oci
Escoltar sense presses: Whendi Groo presenta el seu nou àlbum en una 'listening party' al Tallaret
-
Cultura i oci
L’Observa 2026 tanca el seu cartell amb BRESH, Techno Flamenco i La Reina del Pop
-
Cultura i oci
La trobada d'Assumpta Serna amb l'abusador Harvey Weinstein: "Sempre pots dir 'no', sempre"
-
Cultura i oci
Ernest Prana: "M’havia equivocat, havia de cantar en català"