ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
El cicle dedicat al compositor Benet Casablancas clourà dimarts al Teatre Principal
Cultura i oci
El pianista sabadellenc David Casanova clourà l’acte amb la interpretació de dues obres de l’autor
- El cicle dedicat al compositor Benet Casablancas clourà dimarts al Teatre Principal
Publicat el
13 de març de 2023 a
les 16:39
El cicle literari i musical que protagonitza el músic Benet Casablancas i Domingo acaba amb la presentació del llibre La música de Benet Casablancas. Arquitecturas de la emoción (Galaxia Gutenberg, 2017). L’esdeveniment tindrà lloc el dimarts vinent, 14 de març, a les 19 h, al saló del Teatre Principal.
El pianista sabadellenc David Casanova clourà l’acte amb la interpretació de dues obres de l’autor: Memorial Arraona i Impromptu. L’assistència és amb entrada lliure fins a completar l’aforament.
En aquest cas no es tracta d’una obra de Benet Casablancas, sinó d’un volum que ens acosta al compositor i a la seva obra, i que aplega diferents estudis, articles, entrevistes i testimonis signats per diferents autors. L’obra dibuixa un retrat de la personalitat i visió artística del compositor, destacant la seva figura de músic “humanista”, amb motivacions multidisciplinàries, des de la tasca creativa fins a la pedagògica, passant pels seus interessos en la investigació musical.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Dues companyies de Sabadell actuaran al Fòrum Vallesà Amateur de Teatre
-
Cultura i oci
El patrimoni històric i l'art de Sabadell s'exhibiran durant la Festa Major
-
Cultura i oci
150 Saballuts porten els castells de Sabadell fins a Estocolm: "És un orgull!"
-
Cultura i oci
David Vila i Ros publica ‘La llengua i tu’, una defensa del català des de l’ús quotidià
-
Cultura i oci
Com sona l’estiu a Sabadell?
-
Cultura i oci
Ramiro Fernández i l’estudi on fa cinquanta anys que construeix el seu món ideal