ARA A PORTADA
-
Sabadell “El barri sembla un cementiri de cotxes”: desenes de vehicles "abandonats" al sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
-
Castellar del Vallès El Puig de la Creu, la via d'escapada davant les restriccions: "Ve molta gent de Sabadell" Marc Béjar Permanyer
-
Esports El periodista Quim Domènech, nou accionista del CE Sabadell: "Forma part de la meva vida i la meva ciutat" Marc Segarra Rodríguez
- Obituari del 6 de novembre del 2023 a Sabadell
Publicat el
05 de novembre de 2023 a
les 12:35
Actualitzat el
05 de novembre de 2023 a les
15:24
Les fortes ventades d'aquest cap de setmana han tombat un arbre al carrer de Vilarrúbias. Els fets s'han produït aquest diumenge al matí i han obligat a intervenir als Bombers i la Policia Local.
El tram del carrer, proper a la plaça de les Dones del Tèxtil, ha quedat acordonat i s'ha tallat la circulació en els dos sentits. Mentrestant, s'han apartat les restes caigudes a la carretera i s'ha talat alguna branca per prevenció. Posteriorment, s'ha restablert la circulació.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les fonts del passeig de la Plaça Major ja tornen a brollar
-
Sabadell
Convoquen una concentració per la crisi de Ceuta a Sabadell
-
Sabadell
El cost d’adaptar-se, el gran fre dels tallers davant del vehicle elèctric: "És tot massa car!"
-
Sabadell
Pocs vehicles elèctrics al taller... per ara: "De moment, anirem treballant com fins ara"
-
Sabadell
Les batalles de "farmejar aura" arriben a Sabadell
-
Sabadell
Un dia de servei a bord de l’helicòpter medicalitzat de Sabadell: “Cadascun és imprescindible, som equip i família”