L'espai estarà obert al públic als matins, a partir de les 10 hores i fins a les dues del migdia. Després, a la tarda, obrirà a les 5 de la tarda i s'hi podrà accedir fins a les 20 hores. Un espai al centre de Sabadell que acumula visitants, també amb l'aparició ja clàssica dels personatges del Calendari d'Advent ben a prop. https://www.diaridesabadell.com/2023/11/20/nadal-sabadell-encesa-llums-data-quan-on/????Divendres comença la Fira de Santa Llúcia a #Sabadell!☃️???? ????Del 24/11 al 22/12 ⏰De 10 a 14h i de 17h a 20h ????A la Pl. del Dr. Robert ????https://t.co/FfPqnh1SPl#NadalSabadell #Nadal #ViuelNadal #SabadellCiutatdelNadal pic.twitter.com/bc6lTXRuUK
— Ajuntament Sabadell (@Aj_Sabadell) November 21, 2023
ARA A PORTADA
Fira Santa Llúcia a Sabadell: horaris i tots els detalls
L'espai ofereix multitud d'elements característics de Nadal

- “El col·lectiu de sords no té prou ofertes culturals”
Publicat el 21 de novembre de 2023 a les 10:37
La Fira de Santa Llúcia és un dels elements més simbòlics de Nadal a casa nostra. Sabadell s'omple tradicionalment de paradetes on adquirir tota mena d'elements característics de la festivitat: des de tions, passant per caganers o qualsevol altre figureta habitual en els pessebres.
En els últims dies, les paradetes s'han anat instal·lant a la plaça del Doctor Robert. Un procés per tenir-ho tot a punt de cara a la inauguració, que serà el 24 de novembre, coincidint amb la data de l'encesa dels llums de Nadal a la ciutat. La fira estarà oberta fins al 22 de desembre, oferint un ampli ventall de productes.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Així es va viure la revetlla de Sant Joan a Sabadell
-
Sabadell VÍDEO | Les impactants imatges dels incendis per Sant Joan a Sabadell
-
Sabadell Triple incendi simultani a Can Gambús, Torre-romeu i la Roureda
-
Sabadell El preu del lloguer es manté estable pel topall de rendes
-
Sabadell La Flama del Canigó arriba corrent a Sabadell
-
Sabadell L'ordenança de civisme de Sabadell tanca el seu primer any amb 298 sancions