Com ha passat en les últimes edicions, la festivitat s’inaugurarà amb l’encesa de llums a tres ubicacions: al passeig de la Plaça Major (18 h), al Centre; a la plaça del Pi (19 h), a Ca n'Oriac; i a la plaça de la Creu de Barberà (20 h). El format serà similar a l'any passat, amb presència institucional i representants de cada barri. Tampoc hi faltaran alguns dels protagonistes de la festa a casa nostra.????#NadalSabadell
✨Encesa de llums a 3 llocs de la ciutat✨ ????Tret de sortida de la programació de #Nadal ????24 de novembre ????????18 h Passeig de la Pl. Major ????????19 h Pl. del Pi ????????20 h Pl. de la Creu de Barberà ????https://t.co/EhOGoHuyT9#ElNadalquesomies #ViuelNadal pic.twitter.com/3coGjnYPQf — Ajuntament Sabadell (@Aj_Sabadell) November 20, 2023
ARA A PORTADA
Encesa de llums a Sabadell: com i on serà?
Sabadell
L'acte servirà com a tret de sortida de la programació d'enguany
- Encesa de llums a Sabadell: com i on serà?
Publicat el
24 de novembre de 2023 a
les 09:40
Tic-tac. Aquest divendres entrem de ple en la campanya de Nadal a Sabadell. La festivitat viu el seu tret de sortida oficial amb la tradicional encesa de llums, que servirà per arrencar la programació nadalenca a la ciutat. Enguany, la cita tindrà lloc en tres punts diferents, amb la voluntat d'acostar-se a tots els sabadellencs.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
ERC i En Comú Podem reclamen un tanatori públic i Sabadell estudiarà si és viable una gestió municipal
-
Sabadell
Ingressats al Taulí tres ferits en l'accident d'autobús a Fogars de Montclús aquest cap de setmana
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre el sorteig de les meses electorals: condicions, com al·legar, dates...
-
Sabadell
De detectar una necessitat a la consulta a constituir una empresa: “La pròtesi ha d’ajustar-se a elles, i no pas a l’inrevés”
-
Sabadell
Pugen les temperatures a Sabadell: consulta la previsió d'aquesta setmana
-
Sabadell
La 18a Gala Solidària de Mans Unides i Càritas reuneix 450 persones i recapta uns 8.500 euros