L’arrestat va passar a disposició del jutjat de guàrdia de Rubí el dia 13 d’abril i el jutge va decretar llibertat amb càrrecs.
ARA A PORTADA
-
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
Detingut un home per robar dins de quatre vehicles a Sant Cugat
Els Mossos d'Esquadra detenen a un home de 41 anys per pressumpte delicte de robatori de quatre vehicles a Sant Cugat

- L'OAR Gràcia sobreviu a una situació molt complicada a Sant Esteve (30-31)
Publicat el 14 d’abril de 2022 a les 18:38
Actualitzat el 14 d’abril de 2022 a les 18:49
Els Mossos d'Esquadra detenen a un home de 41 anys per presumpte delicte de robatori de quatre vehicles de Sant Cugat. Els fets es van produir el passat 12 d'abril a la tarda als voltants de l'Hospital General de la localitat vallesana. Agents de paisà van rebre l'avís d'un robatori de vehicle a la zona i en arribar es van trobar tres cotxes més forçats, amb l'ajuda d'uns testimonis que es trobaven als llocs dels fets van poder obtenir una descripció del presumpte culpable. Minuts després, i a pocs metres, van localitzar al sospitós.
En el moment de la detenció l'home duia a sobre dues bosses amb diversos objectes i un tiquet de pàrquing amb la matrícula d’un dels cotxes violentats. A més la seva jaqueta estava tallada i tenia restes de petits vidres trencats.
Notícies recomenades
-
SANT CUGAT Sant Cugat construirà l'escola La Mirada a la Guinardera
-
SANT CUGAT Retiren una mona d'una pastisseria de Sant Cugat per les crítiques d'un col·lectiu feminista
-
SANT CUGAT Primera cirurgia toràcica amb el robot Da Vinci a l'Hospital General de Catalunya
-
SANT CUGAT L'Hospital General de Catalunya reforma i amplia l'àrea de petita cirurgia
-
SANT CUGAT El TSJC desestima construir a la Torre Negra de Sant Cugat
-
SANT CUGAT Mossos investiga per estafa una empresa de plaques solars de Sant Cugat