ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
La transformació del carrer Major, entre els canvis més notables al districte 2
Sabadell
Els barris de la Creu Alta i Can Puiggener, al districte 2, han experimentat diverses millores
- La dolça ressaca de l'OAR Gràcia Sabadell després d'accedir a les fases d'ascens
Publicat el
27 de març de 2023 a
les 16:32
Actualitzat el
27 de març de 2023 a les
16:33
La transformació de l’espai públic dels barris de la Creu Alta i Can Puiggener, al districte 2, ha comportat millores als carrers, places i parcs públics d’aquestes zones de la ciutat. Entre els projectes que s’han dut a terme, hi ha la transformació del carrer Major, la plaça de les Escaldes-Engordany, la posada al dia d'una quinzena de zones de jocs infantils, la plantació de 255 arbres, la pavimentació de carrers i la millora de l’enllumenat.
Entre les actuacions destaca la transformació del carrer Major, un dels punts amb més moviment de persones dins del barri de la Creu Alta. Les obres han permès pavimentar el carrer a un sol nivell, de manera que el ferm coincideixi amb el nivell de cota de la vorera i amb l’espai de la plaça de la Creu Alta. Així, s’ha guanyat un espai accessible adjacent a la plaça, que ha passat a ser de prioritat per a vianants, garantint l’accés de vehicles a guals.
Un altre dels punts on s’ha actuat és la plaça de les Escaldes-Engordany. Els treballs han millorat l’accessibilitat a aquest espai, amb la reparació del paviment i la creació de tres rampes per substituir els esglaons, l'adequació de reixes d'embornals, així com la instal·lació d’una barana als dos esglaons d’entrada a la plaça pel carrer de Francesc Bellapart. També s’ha pintat el mur exterior, els bancs i la font. Quant a la millora de la vegetació, s’hi han retirat els arbres morts o en mal estat i s’hi han plantat 4 nous exemplars i més de 200 unitats d’arbustiva i s’ha renovat la xarxa de reg.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?