ARA A PORTADA
Sant Quirze suspèn el pagament de lloguers d’habitatge de protecció social

- Sant Quirze suspèn el pagament de lloguers d’habitatge de protecció social
Publicat el 27 de març de 2020 a les 20:26
Actualitzat el 27 de març de 2020 a les 20:57
L’Ajuntament de Sant Quirze i l’empresa municipal d’habitatge COMU han decidit suspendre les quotes del lloguer d’habitatge públic durant dos mesos. Les persones afectades per la crisi sanitària amb lloguer social i que així ho comuniquin, podran beneficiar-se de la suspensió d’aquest pagament.
L’empresa municipal d’habitatge COMU ha començat a gestionar les peticions de les persones llogateres, de manera que aquelles persones que manifestin la seva impossibilitat de fer front a les rendes de lloguer d’habitatge de protecció oficial, han d'omplir una sol·licitud i fer arribar la documentació acreditativa de la seva situació.
Amb el lliurament d’aquesta informació es realitzarà automàticament la suspensió del pagament de la renda per a un període inicial de dos mesos. Aquest període serà revisable en funció de l’evolució de la situació de la crisi i de la recuperació econòmica i laboral particular.
Notícies recomenades
-
SANT QUIRZE Un conductor drogat fa mitja volta en un peatge de Sant Quirze i circula en sentit contrari
-
SANT QUIRZE Sant Quirze del Vallès dona la victòria a Elisabeth Oliveras (ERC), però sense majoria
-
SANT QUIRZE Sant Quirze recupera l’aigua potable després de tres dies amb una avaria a la xarxa
-
SANT QUIRZE Vídeo Waka Sabadell: la justícia arxiva provisionalment el cas per falta d'autoria
-
SANT QUIRZE Marxa sense pagar a 63 gasolineres i els Mossos l'enxampen a Sant Quirze
-
SANT QUIRZE Multa de 150.000 euros a Waka i tres associades per tenir menors treballant i empleats sense contracte