ARA A PORTADA
Rècord de viatges a la línia vallesana d'FGC
Vallès
L'S2 i S1 impulsen l'auge del servei de trens a casa nostra
- Rècord de viatges a la línia vallesana d'FGC
Publicat el
18 de novembre de 2024 a
les 13:57
L'S1 i l'S2 -que connecten Sabadell i Terrassa amb Barcelona- continuen creixent i cada vegada més vallesans agafen el tren. Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) va assolir un rècord històric de viatges en un mes amb prop de 10 milions de validacions a l'octubre. Segons ha informat la companyia en un comunicat, suposa un 8,5% més que l'anterior màxim, que es va produir a l'octubre de 2019 amb 9.066.928. En el desè mes de l'any d'enguany es van assolir 9.840.024 de viatges, impulsats pels rècords a la línies Barcelona-Vallès, amb 7.102.336 expedicions, i Llobregat-Anoia, amb 2.737.688.
D'altra banda, la línia Lleida-La Pobla, que va començar a operar FGC el 2016, va sumar fins a l'octubre 374.363 validacions, uns 2.000 viatges més que el total de registres de 2023 (372.229) i un 21,1% interanual més.
La demanda a les dues xarxes metropolitanes de FGC entre els mesos de gener i octubre va ser de 80.195.644 de validacions, un 7,4% més que en el mateix període de l'any passat (74.649.269). Concretament, a la línia vallesana ha experimentat un increment d'un 6,1%, mentre que a la Llobregat-Anoia la pujada ha estat de gairebé l'11%.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Vallès
Barberà i Polinyà suspenen el final de les seves festes majors per l'incendi que afecta el Vallès
-
Vallès
Els Bombers no poden protegir la urbanització del Farell, a Sentmenat, però concentraran les persones en lloc segur
-
Vallès
Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou"
-
Vallès
La Generalitat obre la porta al retorn dels peatges a algunes carreteres del Vallès
-
Vallès
Omar Cazorla, expert en amiant: "Continuem sense atribuir el risc que realment té, especialment, en llocs com les escoles"
-
Vallès
El Govern català contempla perllongar l'R1 fins a Cerdanyola Universitat