ARA A PORTADA
-
Quan arribaran els aires condicionats que es van prometre a les bressol municipals de Sabadell? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Termòmetres a més de 30 ºC a aules de Sabadell: "Hi ha alumnes marejats" o "hem trucat famílies perquè els vinguin a recollir" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Onze escoles de Sabadell obriran el pati durant les tardes d'estiu: a quins centres es podrà anar? J.C.P.
-
La Fundació Barnola-Vallribera bat rècords i supera els 240.000 euros en ajuts a 38 projectes socials de Sabadell Redacció
-
El Club d'Avis Plaça del Vallès tancarà definitivament el 30 de juny: "No hem trobat nova junta" Jan Cañadell Puigmartí
L'atur creix a Sabadell el setembre: no ho feia en aquest mes des del 2013
El nombre de persones sense feina és d’11.775, mentre que la xifra de l'agost era d’11.766 (+9)
- El Circ Alegria porta a Sabadell acrobàcies entre taurons i sirenes
Publicat el
04 d’octubre de 2022 a
les 13:23
Actualitzat el
05 d’octubre de 2022 a les
10:35
L’atur registrat augmenta a Sabadell per tercer mes consecutiu. La ciutat ha tancat el mes de setembre amb 9 desocupats més, segons les dades publicades aquest dimarts pel Ministeri de Treball i Economia Social. Ara, el nombre de persones sense feina és d’11.775 (amb una taxa d'atur registrat de l'11,7%), mentre que la xifra de l'agost era d’11.766.
Des de l'any 2013 que Sabadell no patia un creixement del nombre de persones sense feina en el mes de setembre. Tanmateix, encara que sembli paradoxal, les dades d'atur són les millors des del mateix mes del 2007, quan a la ciutat hi havia només 8.820 desocupats, una xifra històricament baixa.
https://www.diaridesabadell.com/2022/09/02/atur-sabadell-agost/
L’atur és ara un 3,3% més baix que fa un any (925 aturats menys), quan Sabadell tenia 12.161 persones sense feina. És a dir, la situació continua sent considerablement millor que el mateix període de l’any anterior, a causa del context de recuperació econòmica després de l’arribada de la Covid-19. No obstant això, el setembre suposa continuar amb la dinàmica de creixement del nombre de desocupats iniciada el passat juliol.
En aquest sentit, l’atur continua sent més baix que el març del 2020, mes en què va arribar la pandèmia. La ciutat ha tancat el mes de setembre amb un 9,2% menys de persones desocupades en comparació a aquest mes. Durant deu mesos consecutius, des de març de 2021 a desembre del mateix any, la xifra de persones sense feina a Sabadell va disminuir.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Banc Sabadell registra 400 adhesions al seu pla de prejubilacions, 100 més del previst
-
Diners
Carinsa crea el perfum de la química per celebrar el 60 aniversari d'Expoquimia
-
Diners
Indra fitxa el sabadellenc Enric Blasco per créixer en defensa a Catalunya
-
Diners
La Cambra reforça el suport a emprenedors i comerciants
-
Diners
BBVA crea una nova àrea global per accelerar la transformació amb intel·ligència artificial
-
Diners
Indra confia en la indústria vallesana per desenvolupar solucions als sectors de la defensa i aeroespacial