Nani Valero exercint el seu dret a vot / David Chao[/caption]
"Hem fet una campanya en la qual ens ho hem passat molt bé, esperem haver transmès aquesta alegria a la gent", ha expressat Valero. Quan encara falten alguneshores pel recompte electoral la candidata s'ha mostrat optimista: "És dia d'omplir les urnes de vida i bones propostes per Sabadell, nosaltres volem ser alternativa, ser decisius i esperem obtenir bons resultats", ha reblat.
Valero també ha aprofitat el contacte amb mitjans per animar als sabadellencs a votar. "Confiem en el fet que hi vagin, nosaltres de moment tenim esperances i ganes de treballar per la ciutat", ha conclòs.
ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell recull material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Esports Pau Morilla-Giner: "Conceptualment estem preparats per a la Lliga Hypermotion, però encara no tenim les mans i els cervells necessaris" Marc Segarra Rodríguez
- Caiguda de la participació en les eleccions municipals a Sabadell
Publicat el
28 de maig de 2023 a
les 12:55
Actualitzat el
28 de maig de 2023 a les
14:36
L'alcaldable per la Crida, Nani Valero, ha votat aquest matí a l'Escola Tarlatana (Can Puiggener). Ho ha fet cap a les 12 h del migdia, acompanyada també d'altres membres de la candidatura com Oriol Rifer, número 3; Aurora Murillo, número 4 i Sandra Alcaide, número 8.
[caption id="attachment_262439" align="aligncenter" width="700"]
Nani Valero exercint el seu dret a vot / David Chao[/caption]
"Hem fet una campanya en la qual ens ho hem passat molt bé, esperem haver transmès aquesta alegria a la gent", ha expressat Valero. Quan encara falten alguneshores pel recompte electoral la candidata s'ha mostrat optimista: "És dia d'omplir les urnes de vida i bones propostes per Sabadell, nosaltres volem ser alternativa, ser decisius i esperem obtenir bons resultats", ha reblat.
Valero també ha aprofitat el contacte amb mitjans per animar als sabadellencs a votar. "Confiem en el fet que hi vagin, nosaltres de moment tenim esperances i ganes de treballar per la ciutat", ha conclòs.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Nani Valero exercint el seu dret a vot / David Chao[/caption]
"Hem fet una campanya en la qual ens ho hem passat molt bé, esperem haver transmès aquesta alegria a la gent", ha expressat Valero. Quan encara falten alguneshores pel recompte electoral la candidata s'ha mostrat optimista: "És dia d'omplir les urnes de vida i bones propostes per Sabadell, nosaltres volem ser alternativa, ser decisius i esperem obtenir bons resultats", ha reblat.
Valero també ha aprofitat el contacte amb mitjans per animar als sabadellencs a votar. "Confiem en el fet que hi vagin, nosaltres de moment tenim esperances i ganes de treballar per la ciutat", ha conclòs.
Notícies recomenades
-
Eleccions a Sabadell
Farrés, oberta a teixir aliances tot i la majoria absoluta: "La ciutat no és nostra, és plural"
-
Eleccions a Sabadell
Consulta els guanyadors de la porra electoral del Diari
-
Eleccions a Sabadell
GALERIA | Així es va viure la jornada electoral
-
Eleccions a Sabadell
Els regidors escollits a Sabadell el 28-M: qui és qui?
-
Eleccions a Sabadell
El PSC guanya les eleccions a la Diputació de Barcelona
-
Eleccions a Sabadell
Les reaccions dels candidats després dels resultats electorals a Sabadell