ARA A PORTADA
Albert Guinovart, en concert al Teatre Principal aquest divendres
Inclós en el Cicle de Músics de Cambra, el concert començarà amb obres dels compositors catalans més influents de principis de segle XX
- Albert Guinovart, en concert al Teatre Principal aquest divendres
Publicat el
09 de novembre de 2022 a
les 19:36
Actualitzat el
10 de novembre de 2022 a les
19:34
Les mans expertes del pianista Albert Guinovart es passejaran per les tecles del piano del Teatre Principal, per presentar un programa de música catalana i espanyola. El concert, organitzat per Joventuts Musicals de Sabadell i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sabadell, serà divendres a les 20 h.
Inclós en el Cicle de Músics de Cambra, el concert començarà amb obres dels compositors catalans més influents de principis de segle XX: Isaac Albéniz i Enric Granados. Seguiran peces de Joaquín Rodrigo, del mateix Guinovart i, finalment, de Joaquín Turina.
Com afirma el mateix intèrpret, "és una música que m'és molt propera, un repertori que el públic aprecia molt per la dificultat del seu pianisme i per les seves melodies sempre combinades amb ritmes que neixen de l'observació del folklore".
Les entrades es poden aconseguir per a través del portal de l'Ajuntament de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Un cafè amb llet de civada a Mart, amb Martí Madaula
-
Cultura i oci
El Diari celebrarà un gran Sant Jordi amb música, poesia i contes infantils
-
Cultura i oci
“Ens surt de les entranyes contestar amb mal, per això perdonar és un miracle”
-
Cultura i oci
Els quadres de Joan Coch que parlen, però no ho expliquen tot
-
Cultura i oci
L’Arteneu estrena Els Aquàrids de maig, un cicle de concerts íntims amb segell sabadellenc
-
Cultura i oci
Núria de Bofarull, la pintora que envia cartes amb obres d’art per tot el món