ARA A PORTADA
-
-
-
Sabadell Dos dies sense llum a dos blocs de Sabadell després de detectar corrent elèctrica a l'aigua: "Som 40 famílies afectades" Marta Ordóñez
-
Sabadell La climatització de les aules, una mesura per millorar el rendiment dels alumnes: "Pot incrementar un 20%" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Els instituts valoren la inversió en climatització: "Anem a cop de calor per any" Sílvia Fernández Sequero
- Iker Pajares s'acosta al Top-45 mundial després d'exhibir-se a Wimbledon
Publicat el
21 de maig de 2019 a
les 10:48
Actualitzat el
21 de maig de 2019 a les
12:40
La botiga online de roba de segona mà sostenible Makeo -creada pels creatius sabadellencs Eme Rock i Roberto Piqueras- es desvirtualitza. Avui han inaugurat el seu local físic a Barcelona, on complementaran la tasca que fan per internet. La botiga es troba al passatge Sant Benet, 4, i estarà oberta de 16 h a 20.30 h -excepte els dissabtes, que obriran a les 12 h-.
https://www.instagram.com/p/Bxr9fPqiXS6/
Piqueras i Eme Rock escullen peça a peça tota la roba que venen a Makeo, impulsats per una idea ecològica -reducció del packaging, trencar els cicles d'us i abús de la roba- i gairebè política: "volem dignificar la peça, canviar els hàbits de consum ràpid”, explicava Piqueras al D.S. fa uns mesos, quan participaven amb la seva peça Uniforme hermètic a la exposició Atles Sabadell del Museu d'Art.
“Tot i que és una iniciativa comercial, Makeo té una dimensió artística i divulgativa, de criticar la fast fashion i el consum excessiu", complementa Eme Rock. El projecte té una dimensió de proximitat i aposten -diuen- per un preu just.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Surt a subhasta per 2,6 milions d’euros l’àrea de servei de Can Roqueta
-
Diners
Joan Font: "Sabadell és una ciutat dinàmica, amb una gran activitat econòmica i comercial"
-
Diners
Indra inverteix 10 milions en Qilimanjaro per accelerar l'aplicació quàntica en IA i robòtica
-
Diners
Jaume Moncunill (Bon Preu): “Necessitem administracions més àgils i compromeses amb el desenvolupament econòmic”
-
Diners
El nou Esclat de la rambla d'Ibèria: 18 milions d'euros d'inversió i vuitanta llocs de treball
-
Diners
El nou centre d'ABB Robotics, a principis del 2028: "El futur que tenim al davant és realment excitant"