ARA A PORTADA
-
-
L'A.V. dels Safareigs de la Font Nova celebra una Festa de la Primavera marcada per les seves reivindicacions veïnals Redacció
-
Oriol Junqueras: "Hem d’apostar per un país que no sigui només radial. Catalunya és molt més que Barcelona" Albert Acín Serra
-
La Fundació Banc Sabadell dona 5 milions d'euros per transformar la plaça del Gas en el Centre de Cultura Guillem Plans Roca
-
Qida ajudarà a més de 2.500 persones a trobar feina durant l'estiu
- Qida ajudarà a més de 2.500 persones a trobar feina durant l'estiu
Publicat el
27 de maig de 2024 a
les 13:28
Qida, la companyia sabadellenca líder en serveis i productes d'alta qualitat per a l'atenció al segment sènior a casa, preveu ajudar a més de 2.500 professionals cuidadors a trobar feina dins del sector de l'atenció domiciliària.
En les pròximes setmanes, Qida augmentarà la recerca i selecció de diferents perfils sociosanitaris per a ocupar posicions com personal cuidador intern extern, entre setmana o caps de setmana. Catalunya, Madrid, País Basc, Navarra i València seran les principals comunitats en què Qida ajudarà a trobar treball a aquests perfils amb un objectiu: millorar el benestar de les persones grans o en situació de dependència durant aquest període estival, permetent-los estar a les seves llars amb una major qualitat de vida.
Segons Adriana López, de l'àrea de persones cuidadores de Qida, "durant aquesta època de l'any, moltes famílies requereixen un servei temporal, però en finalitzar les vacances, acaben ampliant-lo, generant així un lloc de treball estable". L'experta afegeix que "la persona cuidadora entrarà a formar part de la comunitat de Qida, i això suposa tenir accés a les diferents oportunitats professionals amb famílies Qida".
Des del passat estiu, Qida ha aconseguit ajudar a crear feina a més de 6.000 professionals sociosanitaris. Gran part del seu èxit resideix en trobar l'equilibri perfecte per a oferir una proposta de valor atractiva al col·lectiu cuidador sense renunciar a la qualitat del servei que ofereix als seus clients.
Notícies recomenades
-
Diners
Raquel Lander: “BBVA va prioritzar massa la disciplina financera i va subestimar altres coses"
-
Diners
Els 'Aces Solidaris' de Banc Sabadell reconeixen projectes dedicats a visibilitzar les malalties minoritàries
-
Diners
Taula rodona al Cercle Sabadellès 1856 per debatre sobre el 'mentoring' i l'emprenedoria
-
Diners
La Xarxa Onion premia Ten Productions i Endless
-
Diners
Vols estalviar en costos energètics? La Cambra t’ajuda a aconseguir-ho
-
Diners
La fira del Vehicle d'Ocasió Vallès escalfa motors a les portes de la seva setzena edició