ARA A PORTADA
- Doble victòria forana de l'OAR Gràcia Sabadell per continuar en zona de privilegi
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
29 d’octubre de 2023 a
les 15:13
Amb autoritat. Els sèniors de l'OAR Gràcia Sabadell han completat una jornada rodona i mantenen les posicions de privilegi a la seva categoria. El masculí de Pere Ayats no va donar cap mena d'opció al Palautordera. El 26-38 final demostra la superioritat del conjunt gracienc, fonamentada en un joc ofensiu pletòric. Una bona mostra és que van anotar fins a 14 jugadors diferents. Ismael Bendress, Pol Torras i Bernat Correro, amb cinc dianes cadascú, van ser els més encertats.
La tònica de cert equilibri només va durar els primers 10 minuts (2-3, 3-5, 6-8). A partir d'aquí, l'OAR va agafar la directa i amb un parcial de 3-6 va arribar al descans amb el partit força encarrilat (14-21). A la represa, no va existir cap símptoma de reacció local. Camí aplanat per un OAR concentrat i implacable en el seu joc ofensiu. Les diferències van eixamplar-se (21-30, 25-34) fins als dotze gols del minut 60.
L'equip de Pere Ayats s'ha convertit en el nou líder del grup, amb 12 punts, igualat amb el BM La Roca que no ha passat de l'empat a la pista del Sant Quirze (29-29). La pròxima jornada juga al Boccacio Arena davant la Salle Montcada i pot consolidar la seva posició de fase d'ascens. Serà dissabte a partir de les 18 hores.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CE Sabadell tanca la pretemporada golejant l'Olot
-
Esports
L'accent sabadellenc de l'Europeu de natació
-
Esports
El CE Sabadell empata sobre la botzina davant del Girona en el penúltim test de pretemporada
-
Esports
Niko Obolskii, reforç per a l'atac del CE Sabadell
-
Esports
Cunyats i companys de vestidor al CE Sabadell
-
Esports
De Ca n'Oriac a Old Trafford: el nou capítol d'Eva Olid a les banquetes