ARA A PORTADA
-
Quan arribaran els aires condicionats que es van prometre a les bressol municipals de Sabadell? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Termòmetres a més de 30 ºC a aules de Sabadell: "Hi ha alumnes marejats" o "hem trucat famílies perquè els vinguin a recollir" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Onze escoles de Sabadell obriran el pati durant les tardes d'estiu: a quins centres es podrà anar? J.C.P.
-
La Fundació Barnola-Vallribera bat rècords i supera els 240.000 euros en ajuts a 38 projectes socials de Sabadell Redacció
-
El Club d'Avis Plaça del Vallès tancarà definitivament el 30 de juny: "No hem trobat nova junta" Jan Cañadell Puigmartí
Mirna Lacambra recull el premi Ópera XXI al Gran Teatre del Liceu
- El temps: sol a dojo
Publicat el
22 de març de 2019 a
les 09:00
Actualitzat el
22 de març de 2019 a les
13:48
La sabadellenca i presidenta de l'Associació d'Amics de l'Òpera de Sabadell, Mirna Lacambra, ha rebut aquest dijous el premi Ópera XXI que ha entregat per primera vegada l'associació homònima, fins ara coneguda com a Associació de Teatres, Festivals i Temporades d'Òpera d'Espanya. El guardó, que ja estava anunciat, vol reconèixer el seu projecte de desenvolupament de l'activitat operística i el lliurament s'ha fet en una gala al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.
A part de Lacambra, també van pujar a l'escenari a recollir un dels Premis Ópera XXI el director de l'obra 'Siegfried' de l'Òpera d'Oviedo, Guillermo García Calvo; el director de 'Die Soldaten', Calixto Beito, que es va representar al Teatro Real de Madrid; i la soprano Mariella Devia pel seu paper de 'Lucrezia Borgia'. El tenor Josep Carreras recollirà el premi honorífic.
Els premis Òpera XXI també han entregat un guardó honorífic a la Asociación de Amigos de la Ópera de la Coruña. I el Teatro Real ha rebut el premi a la nova producció operística per l’escenificació de 'Gloriana'.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
La Fundació Bosch i Cardellach presenta un llibre sobre les medalles i distincions de Pau Vila
-
Cultura i oci
El quadern que posa a prova el català: de 'l'inginyer' a les alternatives al 'bro' i 'prime'
-
Cultura i oci
Sopa de Cabra fa vibrar l’Observa amb una nit plena d’himnes
-
Cultura i oci
L’últim servei del restaurant que dona renom a l’Airesol
-
Cultura i oci
Adrià Monés i Enric Bach toquen el cel al festival de cinema de Cannes
-
Cultura i oci
Bufanúvols bufa 40 espelmes: "Tinc fotos canviant els bolquers al meu fill a una tarima!"