ARA A PORTADA
-
-
Els cribratges de càncer de mama de Sabadell "sí que funcionen", però hi ha "un 30% de dones que no s'hi presenten" Redacció
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
L’Ajuntament constitueix la Junta de Portaveus dels vuit grups municipals
Publicat el 26 de juny de 2015 a les 20:09
La Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Sabadell, formada per l’alcalde de Sabadell, Juli Fernàndez, i pels portaveus de cadascun dels grups municipals, es va constituir oficialment ahir al matí.
Els portaveus que formen part de la Junta són Josep Ayuso (PSC), Joan Berlanga (Unitat pel Canvi), Xavier Guerrero (ERC), Glòria Rubio (Crida per Sabadell), Carles Rossinyol (CiU), Joan García (Ciutadans), Marisol Martínez (Guanyem Sabadell) i Esteban Gesa (Partit Popular).
Aquests grups s’han constituït seguint el que marca l’article 70 del Reglament Orgànic Municipal (ROM), que estableix la denominació, normes de funcionament i càrrecs dels grups municipals, i l’article 71, que regula el registre de grups.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"