ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Algunes grans superfícies no tributen el que els correspondria
Publicat el 09 d’octubre de 2015 a les 20:56
L’alcalde, Juli Fernànez, va afirmar ahir que algunes grans superfícies instal·lades a la ciutat no paguen els tributs que els correspondria. Segons Fernàndez, «busquen viaranys legals jugant amb els diversos epígrafs per tal de no tributar el que els tocaria». Aquesta situació la qualificà «d’inadmissible» i que intentaran fer tot el possible per tal d’evitar-la.
Per la seva banda, el regidor Albert Boada, responsable de Nova Economia i Recursos Humans, va assegurar que «ha estat una sorpresa en comprobar que no tributen el que els pertocaria».
Notícies recomenades
-
Sabadell
La loteria del Nen, la darrera esperança del cicle nadalenc
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Troben 18 nous porcs senglars morts dins el focus de Cerdanyola del Vallès
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions