ARA A PORTADA
Nou menors intoxicats per una fuita de clor
Publicat el 13 de juny de 2016 a les 18:51
Nou menors sabadellencs d’entre 14 i 15 anys han resultat intoxicats aquest dilluns per la fuita de clor de la piscina de l’alberg Mas Silvestre de Dosrius, al Maresme.
Els alumnes han estat atesos pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que ha confirmat el trasllat dels menors afectats a l’Hospital de Mataró, tot i que el seu pronòstic és molt lleu. Només presenten alguns símptomes com irritació als ulls i a la gola i algun d’ells és asmàtic.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"