ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
El Metro engega el 13 pendent de nous trens per passar a una freqüència de 5 minuts
Publicat el 02 de setembre de 2016 a les 12:11
Actualitzat el 02 de setembre de 2016 a les 20:53
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha visitat avui les noves estacions de Gràcia-Can Feu i de la Plaça Major del Metro abans que el dia 12 es faci l’acte d’inauguració oficial. Rull ha anunciat que en breu encarregaran 15 nous trens que, a partir del 2019, permetran reduir la frqüència a 5 minuts.
El traçat definitiu del Metro Sabadell serà operatiu la primavera de l’any que ve quan entrin en servei les estacions de Creu Alta-Eix Macià, la de Plaça d’Espanya, i la de Ca n’Oriac. Les obres costaran 430 milions d’euros i pel conseller Rull «representen una fita molt important que permetrà fer front als principals reptes que tenim plantejats el de la contaminació i el de frenar el canvi climàtic».
Notícies recomenades
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"
-
Sabadell
VÍDEO | Aparatós incendi d'un cotxe al mig del carrer a plena llum del dia a Sabadell