ARA A PORTADA
Un acte de vandalisme a l’Escola Gaudí trenca la normalitat de l’inici de curs
- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el
12 de setembre de 2016 a
les 16:16
Actualitzat el
17 de març de 2021 a les
10:44
- Elisabeth Álbareth -
El curs escolar 2016-2017 va començar ahir amb normalitat a la majoria d’escoles i instituts de la ciutat. Només es va registrar un incident a l’Escola Gaudí, a Ca n’Oriac, que va provocar que els nous alumnes del centre, els infants de P3, no poguessin fer classe. Començaran aquest dimarts.
Segons ha informat la direcció territorial d’Ensenyament al Vallès Occidental, els fets a l’Escola Gaudí han estat causats per un acte de vandalisme durant el cap de setmana que només ha provocat danys materials, i que ha afectat principalment a les aules de P3 i P4. Pressumptament, un grup de persones han entrat al centre i han trencat vidres i persianes. Encara no es coneix l’abast total dels desperfectes.
La directora territorial d’Ensenyament, Carme Vigués, lamenta que «aquest acte de vandalisme hagi alterat la normalitat dels infants escolaritzats al centre, així com de les seves famílies».
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener
-
Sabadell
VÍDEO | Dos contenidors en flames més a Sabadell, aquest cop a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les?
-
Sabadell
La reforma de la plaça de Mossèn Geis, aturada de nou