ARA A PORTADA
L’Ajuntament crearà zones d’atmosfera protegida restringint el pas de vehicles
- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el
26 de desembre de 2016 a
les 21:43
Actualitzat el
09 de març de 2021 a les
13:16
- Yolanda Rico -
L’Ajuntament invertirà 180.000 euros -la meitat finançats per la Diputació de Barcelona- en la redacció d’un nou Pla de Mobilitat que prioritzarà els desplaçaments a peu. Això comportarà restringir el pas de vehicles en determinades zones de la ciutat.
L’equip de govern es planteja el nou Pla de Mobilitat com un pla estratègic clau per configurar també un nou model de ciutat. Les línies que definiran com desplaçar-se per la ciutat aniran lligades a altres plan com ara el Pla d’Acció per la Millora de la Qualitat de l’Aire o el Pla de l’Espai Central.
Els objectius principals del Pla de Mobilitat són: planificació estratègica, recuperació de l’espai públic i reducció de la contaminació atmosfèrica i acústica. La definició de les accions es duen a terme gràcies a la subvenció de 90.000 euros atorgada per la Diputació de Barcelona i a la que les arques municipals sumaran una altra quantitat idèntica.
El govern local ha reiterat que feia anys que no s’invertia en planificació estratègica i que ara és necessari «dotar la ciutat d’un full de ruta que permeti assolir objectius socials, ambientals i territorials ambiciosos».
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener
-
Sabadell
VÍDEO | Dos contenidors en flames més a Sabadell, aquest cop a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les?
-
Sabadell
La reforma de la plaça de Mossèn Geis, aturada de nou