ARA A PORTADA
Des de Sabadell van sortir deu autocars per celebrar ‘la Diada del sí’ a Barcelona
Publicat el
11 de setembre de 2017 a
les 21:02
Sabadell es va llevar reivindicativa. Amb ànims d’esbarjo i amb un caràcter de lluita política centanars de ciutadans es van concentrar cap a les 12:30h a l’Eix Macià per viatjar a Barcelona amb els 10 autocars que va llogar Sabadell per la Independència. Tothom amb la clara voluntat de ser escoltat per poder esdevenir una república independent si així ho diu el resultat del Referèndum del proper 1 d’octibre.
Reivindicació ciutadana
Entre la multitud de sabadellencs que es van posar en marxa per formar part de l’entramat independentista a Barcelona hi havia Joan Mestre. Aquest jubilat va confessar que ha assistit a totes les diades des que es van convocar. Per en Joan, «cada any la Diada adquireix un caràcter diferent, i aquesta està pensada per ser l’última festa de caire reivindicatiu».
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"