ARA A PORTADA
Marta Morell, elegida Secretària General de Podem Sabadell
- Marta Morell, elegida Secretària General de Podem Sabadell
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
21 de juny de 2018 a
les 10:47
Actualitzat el
21 de juny de 2018 a les
16:15
La sabadellenca Marta Morell ha guanyat les primàries de Podem Sabadell i serà la Secretària General del partit a la ciutat pels propers 4 anys. Morell ha obtingut 150 vots (61%), Ramon Vidal 92 (37%) i Nuez 3 (2%). Les eleccions internes del partit s'han fet a través d'Internet des del dia 11 al 18 de juny, i aquest dijous s'han donat a conèixer els resultats, en total hi han participat 245 persones.
També han resultat escollits els 14 membres del Consell Ciutadà Municipal. 10 són membres de la candidatura de Marta Morell, 'Sentim Sabadell'. Per par de l'equip de Morell, formaran l'òrgan de direcció local Antonio Luque, Laura Rodríguez, Andrés Herrera, Eulàlia Sánchez, Antonio Ontiveros, Elena Muñoz, Juan García, Laura Gil, Gerard Peñalver i Dolores Casado. Per part de la candidatura 'L'Hora de la Gent', hi serà el regidor Ramon Vidal, la regidora Elena Hinojo, Ester Lopera i Antonio Sosa.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"