ARA A PORTADA
Gesa (PP) demana a l'Ajuntament que "deixi de dir mentides"

- Gesa (PP) demana a l'Ajuntament que "deixi de dir mentides"
Publicat el 22 de juny de 2018 a les 13:04
Actualitzat el 22 de juny de 2018 a les 15:59
Esteban Gesa, portaveu del Partit Popular de Sabadell, ha demanat a l'Ajuntament que "deixi de dir mentides" o "dir mitges veritats" als ciutadans i a l'oposició sobre el cas SMATSA. Tot i reconèixer que el pressupost no s'ha modificat, el popular assegura que "les instruccions que té Smatsa per netejar la ciutat s'han reduit en 1.200.000 euros", ja que es redueixen els seus serveis.
Així, l'empresa concessionària de neteja no cobrarà els 20.500.000 euros. "La ciutat estarà fastigosa", sentencia. Barris com Can Puiggener i el Llano es veuran afectats per aquesta retallada de serveis, segons Gesa, on es reduiran dos serveis diaris de reforç. En el cas de Ca n'Oriac es reduiran 3 serveis diaris.
Gesa ha demanat a Maties Serracant, l'alcalde de Sabadell, i als seus socis de govern que forcin el cessament de Lluís Perarnau, a qui també critica per la seva gestió de la "vergonyosa" ocupació de l'Ajuntament el passat cap de setmana pels CDR i per la tensió entre el consistori local i la Policia Municipal.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, en alerta per pluges intenses
-
Sabadell Per què desapareix la fideuada de la Festa Major?
-
Sabadell Com aconseguir un dels 20.000 mocadors de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell El sabadellenc Fèlix Colomer, víctima d'un rocambolesc robatori al seu pis de matinada
-
Sabadell Javier Guerrero presenta el seu llibre 'Sé Abejorro'
-
Sabadell El sud espera l’inici de la construcció de la primera residència pública