ARA A PORTADA
Sabadellencs, compte amb les retencions a la Costa Brava
- Sabadellencs, compte amb les retencions a la Costa Brava
Publicat el
22 de juny de 2018 a
les 12:35
Actualitzat el
22 de juny de 2018 a les
15:20
La revetlla de Sant Joan d'aquest 2018 serà una de les més intenses dels darrers anys pel que fa a mobilitat. Segons ha explicat el conseller d'Interior, Miquel Buch, la celebració coincideix amb l'inici del període vocacional als centres educatius, el tret de sortida de l'estiu i temperatures molt elevades que convidaran els ciutadans a traslladar-se a destinacions de la Costa Brava i la Costa Daurada, algunes de les destinacions preferides pels sabadellencs.
"Per la revetlla de Sant Joan qualssevol prevenció és poca, comptem que tindrem un cap de setmana amb temperatures altes, molta mobilitat i elements de pirotècnica", explica Buch que demana a la ciutadania precaució, conducció cívica, res d'alcohol ni drogues i sobretot evitar les distraccions a la carretera. Alhora Buch apunta que es faran 68 controls d'alcoholèmia i drogues en espais d'oci, però també a les entrades i sortides de localitats on es preveu que hi hagi una major mobilitat durant la nit de la revetlla.
https://twitter.com/transit/status/1009855801777934336
Amb l'objectiu de garantir la seguretat en els desplaçaments que es duran a terme al llarg d'aquest cap de setmana el Servei Català de Trànsit i els Mossos d'Esquadra establiran un dispositiu especial que arrencarà divendres 22 a les 15:00 hores i finalitzarà la mitjanit de diumenge. Es preveu que des d'avui surtin més de 515.000 vehicles de l'àrea metropolitana. L'última hora del trànsit es pot consultar en aquest enllaç o al Twitter @Transit.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"