ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
L'alcalde s'obre aquesta tarda a les preguntes dels ciutadans
L'alcalde es posa aquesta tarda a disposició dels ciutadans
- L'alcalde s'obre aquesta tarda a les preguntes dels ciutadans
Publicat el 09 de juliol de 2018 a les 10:03
Actualitzat el 09 de juliol de 2018 a les 12:38
L'alcalde Maties Serracant i els tinents d'alcalde Joan Berlanga, Juli Fernández i Marisol Martínez compareixeran aquesta tarda davant els ciutadans que s'apropin al centre cívic de Cal Balsach, a la Creu Alta. Aquesta audiència pública tindrà lloc a les 19:30h, i es convoca per repasar l'acció del govern durant 2018 i les perspectives de cara a l'any vinent.
Les persones que hi assisteixin podran formular preguntes directament als representants municipals. L'objectiu -expliquen des de l'Ajuntament- és "rendir comptes i ser el màxim de transparents amb la ciutadania".
Notícies recomenades
-
Sabadell
Un que no falla mai: el tortell de Reis es corona de nou
-
Sabadell
Un pessebre inèdit s’instal·la a la parròquia de Gràcia de Sabadell, amb santons de la Provença
-
Sabadell
Consulta quins són els carrers de Sabadell amb més risc de gelada
-
Sabadell
Un nou projecte per a l’antiga fàbrica Riba: 24 habitatges
-
Sabadell
El Meteocat activa l'alerta per neu i fred a Sabadell durant la Cavalcada de Reis
-
Sabadell
El barri del Poblenou celebra la 'Zambomba' en una jornada marcada per la tradició andalusa