ARA A PORTADA
El Correbars fa embogir el jovent pels carrers del Centre
- Diada amb sol i calor
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
08 de setembre de 2018 a
les 22:32
Actualitzat el
24 d’abril de 2020 a les
20:38
Els pirates han respost a la crida de Destil·lats per la Festa, els organitzadors, i centenars de persones s'han disfressat per gaudir del Correbars. La ruta ha sortit a les 19:45h del casal independentista Can Capablanca i ha avançat pel carrer de Clavé fins a la plaça del Vallès, la primera parada.
La rua l'han seguit centenars de joves. Alguns, com l'Ismael Cuello i el seu grup, disfressats de dalt a baix i acompanyats d'un barco pirata fet per ells mateixos. Segons Cuello, la disfressa escollida per aquest any és un tòpic, però no per això no s'ha estat de repetir un any més al Correbars. No tots els assistents éren de Sabadell. Per exemple, Laura Alpí ha vingut de Cerdanyola expressament pel Correbars, amb una amiga; "venim cada any, ens agrada molt i a la que vam veure la temàtica vam agafar quatre coses ràpid".
Un altre pirata, Pau A., assegura que s'ha disfressat de "pirata freestyle". Pel Pau, el Correbars és el "clímax" de la Festa Major, "el millor de llarg" ha destacat.
El seguici l'ha encapçalat una furgoneta descapotable amb altaveus i diferents DJ's han anat punxant la música. El recorregut ha seguit pel carrer de l'Escola Industrial, la plaça del Pi-Pi, el carrer de les Valls, la plaça de l'Àngel i el Passeig, on els pirates s'han aturat abans de reprendre la marxa cap a les Barraques de l'Eix Macià.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Retiren l'extractor de fums d'un edifici per risc de caiguda
-
Sabadell
La romeria de Sabadell a Montserrat encara la 130a edició sense restriccions per la pesta porcina
-
Sabadell
Sabadell En Comú Podem reclama municipalitzar la gestió de l'aigua
-
Sabadell
La Fundació Bosch i Cardellach acull una conferència sobre l'auge de l'extrema dreta
-
Sabadell
El Torrent del Capellà, guanyadors del Carnestoltes a Sabadell: “És un homenatge als trenta anys d’història”
-
Sabadell
Indignació per la gestió de l'accident d'autobús a la Rambla: "Ningú sap res i es passen la pilota"