ARA A PORTADA
Èxit als torneigs d'esquaix i tennis
- Diada amb sol i calor
Publicat el
08 de setembre de 2018 a
les 17:56
En el marc de la Festa Major de la ciutat, Aquesta tarda s’ha jugat la final de la 15a edició de l’ Open d’ Esquaix que s'ha celebrat a les instal·lacions del Club Tennis Sabadell.
Un any més, el torneig ha comptat amb una bona inscripció i amb la presència de jugadors de diferents ciutats que han volgut estar presents. En la final, el jugador del Club Tennis Sabadell, Ignasi Herms, s’ha imposat per 3 a 2 a Dani Quian, jugador del Nick Sports de Barcelona.
En el quadre de consolació, Lluís Vilalta, del CTS, ha guanyat al seu company de Club, Jordi Caupena.
El repartiment de premis ha comtat amb la presència del Tinent d’ Alcalde de l’ Ajuntament de Sabadell, Sr. Juli Fernández i els vicepresident del Club tennis Sabadell, Lluís Duran i Josep Morral.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"