ARA A PORTADA
Els veïns de Torreguitart denuncien que l'Ajuntament ha talat 98 arbres i que no els replanta
- Enxampen un home que havia robat a un establiment
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
05 de novembre de 2018 a
les 14:26
Actualitzat el
05 de novembre de 2018 a les
15:36
Al final del mes de setembre l'Ajuntament va començar una campanya per talar 98 arbres del barri de Torreguitart, malalts en diferents graus, segons el president de l'associació de veïns del barri, Antonio Recio. Aquest dilluns l'associació ha denunciat que els arbres no es replanten.
L'associació assegura que el consistori no té previst replantar els arbres talats i per això els seus membres no descarten fer accions per reclamar que es faci, "arbre tallat, arbre replantat", diuen. Fer pancartes o una acció al proper ple està sobre la taula. El president de l'Associació assegura que és "trist" que els arbres no es puguin replantar immediatament un cop els talen, i Recio lamenta que "prima l'interès econòmic", en poder-los talar ara però no replantar, segons el seu parer.
Recio denuncia que des del consistori hi ha una manca de previsió i d'un projecte complert per fer les tasques com creuen que s'haurien de fer: "talem i repoblem", diu el president veïnal. A part del centenar d'arbres talats, l'Ajuntament n'està podant una cinquantena més.
Els membres de l'associació asseguren que els arbres són "imprescindibles per la vida humana" i els reivindiquen pel seu valor natural i de pantalla sonora, per exemple. Irònicament, una veïna ha apuntat que "haurem d'anar a respirar a la plaça d'Espanya o a Colobrers", davant la manca d'arbres que denuncien que pateix el barri.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell obre les portes a repensar l’Operació Fred
-
Sabadell
Obres al vestíbul d'Aigües Sabadell per apropar-se a la ciutadania
-
Sabadell
FOTOS | Així va ser la tradicional processó de Divendres Sant de Can Puiggener
-
Sabadell
VÍDEO | Dos contenidors en flames més a Sabadell, aquest cop a la Plana del Pintor
-
Sabadell
Portes obertes a les escoles bressol municipals de Sabadell: quin dia puc anar a veure-les?
-
Sabadell
La reforma de la plaça de Mossèn Geis, aturada de nou