ARA A PORTADA
-
-
-
Nova llei contra la multireincidència: una desena de delinqüents de Sabadell podran anar a la presó Albert Acín Serra
-
Marta Farrés: "No volem que els delinqüents entrin per una porta i surtin per l'altra. Els volem a la presó" Albert Acín Serra
-
El CE Sabadell, a tornar al camí del triomf al camp d'un dels grans projectes de la categoria Marc Segarra Rodríguez
Tres instituts de Sabadell acullen tallers de "Cuina sense pares"
- Cel ennuvolat tot el dia
Publicat el
05 de novembre de 2018 a
les 16:08
Actualitzat el
06 de novembre de 2018 a les
18:41
Durant el mes de novembre, tres instituts de Sabadell acolliran quatre dels tretze tallers de "Cuina sense pares" que organitza la Diputació de Barcelona aquest mes. Els tres centres són l'Institut Agustí Serra -que acollirà l'acte demà, dimarts 6 de novembre-, l'Institut la Serra -els dies 9 i 16 de novembre- i l'Institut Jonqueres -el dia 22 del mateix mes-.
Les sessions estan dirigides a que joves d'entre 14 i 18 anys puguin acostar-se al món culinari a través de receptes saludables i fàcils de dur a terme: dit d'una altra manera -segons expliquen des de la Diputació- "l'objectiu és animar els joves a posar-se el davantal". Els tallers de "Cuina sense pares" duren dues hores, durant les quals es donen un seguit de consells sobre alimentació i s'elaboren plats senzills, saludables i econòmics.
Els tallers neixen del projecte web Cuina sense pares, un portal del departament de Salut Pública de la Diputació que busca fomentar una alimentació saludable entre els joves. Ho fa a travès de diverses propostes de menús setmanals de diferents plats per dinar i sopar, amb receptes que segueixen el mateix esperit que les dels tallers, i idees d'esmorzars i berenars.
Notícies recomenades
-
Sabadell
El PP posa el focus en la discapacitat a Sabadell i promet portar propostes al Ple
-
Sabadell
Sabadell celebra la seva primera Matinal Sexual
-
Sabadell
ENQUESTA | De què et disfressaràs aquest Carnaval?
-
Sabadell
Sabadell només creix per la immigració: el 90% dels nous ciutadans són estrangers
-
Sabadell
Queixes per l'oci nocturn al Centre de Sabadell: "No volem eliminar-lo, sinó trobar un equilibri de convivència"
-
Sabadell
Cap ferit i més d'un centenar d'incidències durant la ventada: "Hi va haver una coordinació excel·lent"