ARA A PORTADA
Acte central a la plaça Dr. Robert per rebutjar la violència masclista
- Dimarts de assolellat però de baixes temperatures
Publicat el
24 de novembre de 2018 a
les 00:05
Actualitzat el
24 de novembre de 2018 a les
01:02
Diumenge se celebra a tot el país el Dia internacional per a l'eliminació de les violències envers les dones. A Sabadell aquesta celebració tindrà el seu acte central el mateix diumenge a les 12 del migdia a la plaça Dr. Robert. Es farà un recorregut contra les violències masclistes a diversos carrers del centre. El recorregut acabarà a la mateixa plaça Dr. Robert a les 12.30 h amb una acció creativa a càrrec de Dona Cançó. En cas de pluja l'acte es traslladarà al Casal Pere Quart.
A banda d'aquest acte central, al llarg de tot el mes s'estan desenvolupant diversos actes, conferències, col·loquis i tallers. Des del dia 27 de novembre fins al dia 29 de novembre tindrà lloc, a diferents espais de la ciutat, Xerrades- Taller adreçades a dones que participen en l'Espai Dones, organitzat per la regidoria de Drets Civils i Gènere. Aquestes xerrades es faran de 10 a 12 del migdia. El pròxim 28 de novembre, de 8 a 12,30 hores a l'IES Agustí Serra i Fontanet (carrer de Vallmanya, 11-15) tindran lloc dos tallers: 'Si m'estima em donarà el seu password?'. Els tallers tenen l'objectiu de marca la prevenció sobre la violència de gènere a les xarxes socials i aniran a càrrec de l'Associació Candela.
L'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Sabadell també participarà dels actes d'aquest dia amb una taula rodona que tindrà lloc a la seva seu (carrer de Lacy, 15) el 29 de novembre a les 19 hores. En aquest col·loqui hi participarà la jutgessa del Jutjat número 1 de violència contra la dona de Sabadell. L'acte està dirigit, principalment, a professionals del món jurídic que podran traslladar els seus dubtes a la magistrada, però hi pot assistir tothom qui vulgui.
El mateix dia l'Associació de Veïns de Covandoga organitza un taller sobre 'Els mites de l'amor romàntic', un taller de visualització amb exercicis per conèixer millor les nostres interioritats. El taller anirà a càrrec de Laura Clotet, metgessa de família, sexòloga i terapeuta de parella.
A més de totes aquestes activitats, durant aquest mes de novembre, es farà la representació de l'espectacle teatral: ' Estranyes relacions' a càrrec de Teatre Frec a Frec, que es farà a diversos instituts de la ciutat i que està dirigida especialment a l'alumnat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"