ARA A PORTADA
Els CDR tornen a abocar escombraries a les portes dels jutjats de Sabadell
Els comitès parlen de "quaranta anys de vergonya i d'injustícia espanyola" coincidint amb l'aniversari de la Constitució
- El temps: sol al matí i algun núvol a la tarda
Publicat el
03 de desembre de 2018 a
les 09:37
Actualitzat el
13 de desembre de 2018 a les
12:02
Els CDR han tornat a escampar escombraries i fems a les portes dels jutjats de diferents municipis catalans, entre les que es troben Sabadell i altres punts del Vallès Occidental, a la Catalunya Central i al Maresme.
https://twitter.com/cdrsabadell/status/1069473326115012608
El comité de Sabadell, en un missatge a Twitter, critica la justícia espanyola i de Sabadell, apunten que no la reconeixen. "Els tornem la merda, lluitem per la independència, per fer unes lleis més justes i per fer fora els jutges prevaricadors", remarca el CDR sabadellenc, que recorda també el cas Mercuri. També han destacat que estan lluitant "per la independència, per unes lleis més justes i fer fora els jutges prevaricadors".
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"