ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
El carrer de l’Onyar estrena mur

- El temps: continua el sol, baixen les temperatures
Publicat el 24 de gener de 2019 a les 16:08
Actualitzat el 25 de gener de 2019 a les 08:45
Les obres que han refet el mur del carrer de l’Onyar, que patia deficiències estructurals des de feia més 25 anys, ja han finalitzat. Una part va caure durant l’inici de reparació el passat maig, cosa que va accelerar les tramitacions per via d’urgència. Al 2016 el mur va ser estintolat per garantir-ne l’estabilitat.
Els treballs han consistit en l’enderrocament de tot el tram en risc o mig caigut; el sanejament de les terres; la derivació i conducció de les aigües naturals subterrànies i l’alçament d’un mur nou i una barana, de forma que el carrer ha quedat perfectament estabilitzat. Avui ha tingut lloc una visita de l’alcalde, Maties Serracant, el tinent d’alcalde de Cohesió Territorial, Juli Fernàndez, el regidor d’Espai Públic, Xavier Guerrero, i la regidora del districte 7, Glòria Rubio, amb els representants dels veïns, que han mostrat la satisfacció pel resultat.
Juli Fernàndez, tinent d’alcalde de Cohesió Territorial ha expressat que "darrerament estem fent massa actes de reparació; de justícia amb els veïns de diferents barris de la ciutat. És un mal indicador de la manca d’atenció que han tingut la ciutat en els darrers lustres. Aquesta actuació era urgent i se’n sabia el risc des de feia anys. Afortunadament, tot ha anat bé i el nou mur parla per si sol. Volem agrair els veïns la seva tenacitat i paciència fins a aconseguir que l’actuació es fes”.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell