ARA A PORTADA
El sabadellenc Gabriel Rufián es perfila com a cap de llista d'ERC a les eleccions generals
- El temps: dimecres tranquil i sense núvols
Publicat el 26 de febrer de 2019 a les 10:12
Actualitzat el 05 d’abril de 2019 a les 15:38
El diputat d'ERC al Congrés Gabriel Rufián es perfila com a cap de llista d'ERC a les eleccions espanyoles del 28-A, segons ha avançat Catalunya Ràdio i han confirmat a l'ACN fonts del partit. Així doncs repetiria al capdavant de la llista com en les passades eleccions del 20 de desembre del 2015, en què va fer tàndem amb Joan Tardà com a número 2, i en les posteriors del juny del 2016, després que en les primeres fos impossible formar govern.
En la roda de premsa posterior a l'executiva d'ERC d'aquest dilluns, la portaveu del partit, Marta Vilalta, ha confirmat que s'estan explorant possibles acords amb el sector d'Elisenda Alamany, que la setmana passada va abandonar Catalunya en Comú - Podem , de cara a les eleccions espanyoles i també "a mitjà i llarg termini".
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores